04/05/202119:00 hLlibreria Documenta - Pau Claris 144 Barcelona
Presentem «Fin de fiesta» de Clive James
Antología bilingüe de la poesía de Clive James, traducida por Luis Castellví.
Clive James (1939-2019). En su larga trayectoria, el escritor australiano publicó más de cuarenta libros. Tras mudarse a Inglaterra (1962), se dio a conocer como crítico de televisión con sus columnas para el Observer (1972-1982). Prosiguió su carrera con crítica literaria, ensayos culturales, literatura de viajes, novelas, canciones y poemas.
_____________________________________
Aforament limitat a 20 persones. Cal reserva prèvia a: correu@documenta-bcn.com Es respectaran totes les mesures sanitàries: màscara, ventilació, gel i distància.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.