La novel·la «Lladre de mar» de Josep Masanés, guanyadora del X Premi de Narrativa Marítima Vila de Cambrils Josep Lluís Savall 2020.
Una apassionant novel·la de ficció historica d'un jove menorquí que s'aventura a la mar amb l'objectiu de conquerir Gibraltar.
Ciutadella de Menorca, 1780. Rafael Torelló te nomes deu anys i el seu destí trist i famolenc sembla que es troba en un taller de sabates a fer avarques. El seu somni, com el dels seus amics, es embarcar-se en un vaixell de guerra i viure aventures a la mar. La conquesta de Menorca pel duc de Crillon i els seus plans de conquerir Gibraltar donaran a Rafael Torelló una oportunitat imprevista per complir els seus somnis. Pero una oportunitat no es una victoria, nomes es una possibilitat. Una historia sobre el mar i els corsaris al tombant del segle XVIII.
_____________________________________
Aforament limitat a 20 persones.
Es respectaran totes les mesures sanitàries: màscara, ventilació, gel i distància.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.