13/07/202418:30 hLlibreria Documenta, Pau Claris 144 Barcelona
Presentació «Delirio» de Lidia Juárez
Claudia, una psicóloga novata e insegura, acaba de mudarse a Granada para trabajar en un centro de enfermos mentales graves. Sus pacientes imaginan voces y cuentan historias inverosímiles. Sin embargo, entre todos ellos, hay un delirio que a veces suena cierto: el de Camelia, una mujer de sonrisa enigmática que padece esquizofrenia paranoide. O eso dicen. Claudia empieza a obsesionarse con ella y a cuestionar la versión oficial, no solo de la historia de Camelia, sino también de su propio pasado. A través de las distintas sesiones de terapia, Claudia irá conociendo el reverso del «entredicho» en que viven las personas a las que nadie quiere creer, y descubrirá la verdad que esconden sus delirios.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.